miercuri, 3 iunie 2009

APROPOS DE MILO

Probabil ca si voi ati prins vremurile cand, in lipsa de calculatoare, ieseam afara, saream coarda, mestecam guma care facea limba albastra si ne jucam cu masini de plastic (cea mai cool fiind camionul maaare maare cu remorca).
Well, ma bucur ca a trecut etapa aia. Oricum copiii de la bloc erau rai si murdari si mestecau pietris pentru ca le-a zis cineva ca daca il tin mai mult in gura se transforma in bomboane.
So, everyone, meet my future friend, Milo.
Update: asta daca tipul vorbeste serios in clip si nu face reclama gratuita. Dar de ce ar face asta? Poate pentru bani, desi nu prea cred. Pare prea de treaba ca sa o faca pentru bani ;)
Oricum, chiar si ca proiect, e foarte tare chestia. Si ar putea fi implementata in foarte multe alte proiecte.

2 comentarii:

Gravisher spunea...

ceea ce mi-a placut in filmuletul de prezentare este modul in care camera il urmareste pe milo cand acesta se deplaseaza....parca ar fi hand-held..iti da o senzatie foarte reala ca tu ai fi acolo.
nu stiu cati oameni ar juca acest joc,insa revin la vorba ta si spun ca ar putea fi implementat in alte proiecte unde ar putea capata o mult mai mare valoare

madalina spunea...

e misto lucrat la detalii, si mie mi-a placut chestia. tind sa cred si faza cu tipa care s-a intins dupa ochelari, si mi-ar parea rau sa imi dau seama ca m-am lasat fraierita.