vineri, 27 februarie 2009

DISCLAIMER


Nu vin cu tot cu garantie intr-un plic sigilat. Nu sunt o gasca care alearga dupa avioane si nici nu am procese de constiinta. Imi plac viciile mele si nu promit nici macar o data pe an sa ma las de fumat.
Nu cred ca viata mea ar fi cel mai bun scenariu de film. Ii judec pe altii mai dur decat pe mine, dar prea putini se prind de lucrul asta. Relaxeaza-te, bucura-te de compania mea si arata-mi ce fata a cubului vrei si s-ar putea sa ma prinzi intr-o pasa buna si sa spun ca vad 2d. Oricum sunt prea putini oameni pe care am vrut sa ii cunosc foarte de aproape. Dar nu ma calca pe nervi cu hyper-increderea in tine decat daca stii ca asa cam lasi garda jos. In rest, lucrurile sunt simple. Contabilizez tot ce mi se intampla si nu ies niciodata in pierdere.

Niciun comentariu: