luni, 13 aprilie 2009

INDIFERENT CU CE SE OCUPA OAMENII DE STIINTA, OBTIN ARPOAPE INTOTDEAUNA O ARMA


Da. De fapt cam la asta se ajunge de cele mai multe ori. Spun asta in timp ce ma documentez pentru lucrarea de licenta. Ceva despre filmele interzise pe motive politice, sociale, religioase etc.
Mi-am aprins o tigara si ma gandesc la finantarea filmelor si mi se contureaza o vaga teorie a conspiratiei, destul de funny. Probabil de plictiseala.
Exista arme biologice, atomice, albe, de foc, in fine. Si exista chestia asta de marketing. Care iti baga in cap consumerismul. Reclama aia la care nu te plictisesti. Ba la care te duci cu prietena, prietenii, o recomanzi, si stai doua ore sa te uiti la masina lui James Bond, rujul si oja lui Nicole Kidman si costumul lui Johny Depp. Imi dau seama ca exact aceeasi chestie ne-a spus-o de mai multe ori si Nicoara la curs. Dar de cand mi-am aprins tigara si mi-am improvizat o scrumiera, mi se pare pe undeva ideea mea. Bine, cred ca la un moment dat ne vine tuturor ideea asta.
So, filmele fac in felul lor propaganda. Mi se pare ca mai am putin si o sa se inteleaga ca spun ca filmul e unealta satanei.
Nu. Doar ca e intr-adevar interesant sa vezi cum unii impun niste lucruri prin filmele la care ne uitam. De la haine la atitudini, la preconceptii. Asa ca aflati de ce va plac femeile cu picioare lungi, de ce va doriti masina rosie, de ce vi se pare misto vecinul de la 4. Esentialul e sa nu te lasi pacalit. Uitati-va ce manichiura ingrijita are Eminem. Bad boy is an image.

Un comentariu:

Luci@N spunea...

Prin anii '70 filmele cu Alain Delon
faceau moda,aici,poate si aiurea,cine stie?O haina de blana?
Ai fost la lansarea lui Gorzo?